poniedziałek, 29 lipca 2013

Przestrzeń dla królewicza - wstęp

Kto oglądał wcześniejszy post, przestrzeń dla królewicza, ten wie, że szukałam inspiracji (jak zawsze) na przestrzeń dla Dzidziola. 3m na 3. Zrobiłam dziś małe przemeblowanie (mam nadzieję, że Marta mi to wybaczy), dzięki temu zyskałam owe 6m kwadratowych. Załaczam zdjęcia, jak to wygląda w fazie wstępnej. Musimy kupić dywan, nie włochaty, żeby samochody i ciuchcie mogły swobodnie się poruszać.
Królewicz bardzo lubi puzle, duże i wygodne do układania. Dziś wymyślił, że do zwierzątek na kartonikach dołączy zwierzątka figurki i pluszaki - powstała duuuuża farma ;)
Przez cały dzień synek nie spał. Padł o 18 przebudził się raz, było picie, przytulenie i śpi dalej. Modły teraz odmawiam, żeby już spał do rana. Nawet kosztem pobudki o 6! Ostatnio zasypia k. 23 (rozregulował się nad morzem), więc ja kładę się o 2 rano i budzę sie nieprzytomna...
Właśnie przyszedł tata i moje modły szlak trafił..... Aaaaaaaaa yhhhhhhhhh























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz